موتورسیکلت 165 میلیونی از جنس استخوان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
موتورسیکلت 165 میلیونی از جنس استخوان
نوشته شده در سه شنبه 23 ارديبهشت 1393
بازدید : 679
نویسنده : امین صادقی

موتورسیکلت 165 میلیونی از جنس استخوان

هنر و خلاقیت | موتورسیکلت 165 میلیونی از جنس استخوان درون این موتورسیکلت ها از استخوان گاو، جمجمه تمساح، بز، گرگ و بسیاری حیوان دیگر استفاده شده است. همه مجسمه ها در اندازه واقعی و از روی نمونه های موجود ساخته شده اند.
 

اگر به شما پیشنهاد دهند که موتور سیکلتی با قیمت 165 میلیون تومان یا 55 هزار دلار خریداری کنید که حتی راه هم نمی رود، چه عکس العملی خواهید داشت؟ این موتور سیکلت ها بسیار شیک و زیبا و منحصر به فرد هستند اما تنها برای تزئین به کار می روند.

رسه مور هنرمند آمریکایی است که موتور سیکلت هایی را از جنس استخوان حیوانات می سازد. او تمام قطعات این موتور سیکلت ها را از بدن یک حیوان خارج کرده است و با کنار هم قرار دادن آن ها توانسته است به مجسمه های جالب و در اندازه واقعی برسد که قیمتی برابر با 55 هزار دلار، معادل با 165 میلیون تومان دارند.

این هنرمند به گونه ای هوشمندانه اسم این موتورها را که چرخشان از جنس استخوان گاو است Cowasaki گذاشته است.

رسه می گوید بیش از یک سال از زمان خود را صرف جمع کردن استخوان ها از نقاط مختلف دنیا کرده است. این هنرمند 65 ساله به غیر از موتور سیکلت وسیله های جالب دیگری هم ساخته است که از میان آن ها می توان به بالگرد یا مجسمه شبیه ساز دایناسور ها اشاره کرد.

مور اعتقاد دارد هیچ چیز در زندگی او عادی نیست و همیشه به دنبال آن است تا راهی برای فرار از زندگی یکنواخت پیدا کند. او در اوایل دهه 90 بود که برای اولین بار به صرافت درست کردن یک موتور سیکلت استخوانی افتاد و در طول این مدت نیز به هدفش رسیده است.





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: